Välkommen till min nya blogg!

Båstads kommun finns på underbara Bjärehalvön. Båstads kommunrestauranger satsar målmedvetet på att hålla god matkvalitet och på att ge matgästerna en positiv helhetsupplevelse. Duktiga kockar i alla kök som serverar nylagad mat av färska råvaror. Våra matgäster är i åldrarna 1 till 100 år eller mer ! ?  Bloggen är till för att ge aktuell information om vår mat, var den kommer ifrån, hur vi gör den och hur vi serverar den. Och sist men inte minst, vad våra gäster tycker. 

/Ulla Johansson Måltidschef

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

Svar: TACK ! Jag hoppas att den blir till nytta och glädje för våra matgäster, föräldrar, anhöriga med flera. Jag hoppas också att vi kan locka hit några barnfamiljer, bra mat tycker alla är viktigt.
bastadskommunrestauranger.blogg.se

2014-10-17 @ 09:07:34
URL: http://blogg.se
Postat av: Bertil

Hej,
Jag är bror till din namne Ulla Hulthén (född Johansson i Östra Karup. Måste ge dig en eloge för ditt engagemang för bra mat av hög kvalité!

Bertil Johansson

Svar: Tack Bertil. Roligt att du uppskattar mitt och mina medarbetares arbete med att hålla god kvalitet på maten för alla barn, elever, äldre och personal i kommunen. Jag försöker berätta för allmänheten det vi gör. Du får gärna sprida till bekanta att vi har en blogg, där det går att se axplock av vad vi erbjuder och hur vi gör m.m.Ulla Johansson
bastadskommunrestauranger.blogg.se

2015-01-20 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Denna blogg sköts av Båstads kommuns måltidschef Ulla Johansson. Här kommer vi att ge aktuell information till föräldrar, elever, personal, kunder och anhöriga om Båstads kommunrestauranger. Det kan röra matkvalitet, restaurangmiljön, teman och övriga nyheter.